Stress stress stress

Mitt liv är som en enda stor röra just nu, jag klagar inte men jag önskar bara att jag hade mer tid. Just nu är det jobb som gäller och skola samtidigt plus plugg efter skolan, träning på gymmet, övningsköra, snowboardåkning, vara med familj, vänner och pojkvän, sömn är väldigt viktigt då och att äta bra men jag känner att jag inte riktigt hinner med längre. Lagar ju maten själv oftast så måste ha tid till det också. Vill ta en pause från allt nästan för jag mår inge bra utav det här. Jag stressar ihjäl mig helt enkelt. Går snart in i väggen, och på allt det här dessutom så ska jag byta rum och montera möbler, sortera och slänga grejer jag inte vill ha längre plus att jag flyttar fram och tillbaka från mina föräldrar så jag måste packa och planera det så jag är hemma den dagen och kan göra det. Orkar inte! Får panik när jag känner att det blir för mycket och då lägger jag bara ner allt. Måste bli bättre på det där med planering, tror oftast att jag har mer tid än vad jag har, hehe


Kommentarer
Postat av: Louvisa

Neeej du får inte gå in i väggen!:( snart är det lov! Hör av dig om du har tid att ses, känn ingen press bara. Saknar dig puss <3

2012-02-19 @ 08:50:24
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0