Söndag

Idag har jag inte haft så mycket för mig, vaknade upp bredvid älskling, vi låg och sov till klockan 3 så då hade nästan hela dan gått, hehe. Sen gjorde vi väl inte så mycket och jag åkte hem.
Fick massa pussar innan jag åkte! :) Så himla söt!
När jag kom hem åt jag middag och planerade med mamma hur vi skulle göra om här hemma. Alla vill byta rum, slänga massa saker osv. Så ikväll har jag monterat ner ett skrivbord som ska slängas och sen ska jag fixa lite andra grejer så småningom, kommer bli nog bli bra!

Igår hade vi tequila-kväll hemma hos Louvisa, bästa! :) Vi satt och umgicks och hittade på lite grejer. Riktigt bra kväll! Sånna kväller är så mycket mer värda än dem när man bara går ut på krogen♥

      
                                                                 Bild snodd från Louvisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0