Onsdag

Igår så hade jag ju som sagt körlektion och det gick jättebra faktiskt! Fick beröm över min körning i rondeller och cirkulationsplatser, hehe :) Funderar på att snart boka risk tvåan(halkbanan) Sen så småningom kolla på datum för uppkörning och teoriprovet, måste bara öva liite till. Efter lektionen gick jag och tränade på SATS med Louvisa♥ Vi värmde upp först på crosstrainern sen körde vi armar, bröst, axlar och lite ben också. Hann inte träna så länge men det gick bra ändå! När jag kom hem var det dags för snowboard-träning i väsjö. Åkte med en jättegullig tjej där så det var kul! Vi övade lite själva och så. Jag har näästan lärt mig att hoppa av 180 från en box, måste bara våga lite mer hehe. Mådde inte så bra sen på kvällen så jag bestämde mig för att stanna hemma idag och bara fokusera på en grej.. Plus att jag har tittat lite på top model sverige och lite sånt där :)

Nu måste jag snart börja fixa iordning mig, sen ska jag gå ner i gallerian och köpa ett nagellack, puss så länge!

     image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0