Litet tips eller vad man nu ska kalla det


Vet inte riktigt om man kan kalla det här för ett tips, men det är något jag har börjat gilla den senaste tiden. Nämligen Naturgodis. Älskar det! Jag är en sån människa som inte är sådär jätteförtjust i lösgodis, som gelé och sånt där. Jag tycker mer om chips och choklad så därför passar det perfekt för mig att äta lite nötter och choklad eller youghurt-godis. Dessutom är det nyttigare än vanligt godis, och speciellt nyttigare än chips. Visste ni att en chipspåse(300g) Innehåller 1500 kalorier, det är mer än dagsbehovet av kalorier man ska ha dagligen.
Det gör inget om man äter kanske litegrann, men om man äter för mycket måste man träna riktigt hårt den dagen man äter det. Om ni förstår vad jag menar?


Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0