I tisdags

Igår var jag med mamma på IKEA en sväng för att kolla på nya möbler och sådär. Vi åt lite lunch och fikade där också. Mitt nya rum kommer bli superfint! Längtar tills det är klart. Vi ska köpa lite nya garderober och ny säng och så. Sen lite småsaker som tavlor, och andra inredningsprylar :)
Sen när jag kom hem gjorde jag asgod mat som var nyttig dessutom, en sallad med avakado, mango, paprika, riven ost, brieost och quornbitar(ungefär som kycklingbitar fast vegetariskt). Sen efter det så gjorde jag inte så mycket mer, spelade lite the sims på mobilen haha och prata lite med älskling, saknar honom! Stannade ju hemma från jobbet igen eftersom att jag fortfarande är förskyld :/ Sen somnade jag tidigt :)

image descriptionimage description
image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0