Gårdagen

Hoppas ni hade en fin dag igår! Min var väl rätt okej. Var ledig igår så jag vaknade runt 10-11 sen körde jag med körskolan och satt och plugga där en stund, efter det åkte jag hem och åt. Sen var jag och åkte snowboard i väsjö och efter det åkte jag hem till älskling och hade det mysigt! Badade lite jacuzzi och så vidare ;) Fick en blombukett och ett fint kort av honom och han fick choklad och ett stoort kort av mig, hehe där jag hade skrivit ett a4 om vad jag känner för honom. Sen sov jag där och imorse åkte vi tillsammans, han till skolan och jag hem en stund, ska åka iväg till min lektion snart :) Sen blir det jobb!

     image description
     Ett litet collage jag gjorde igår :) Hihi

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv. Följer dig nu!

Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-17 @ 21:05:56
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0