Fråga om min skola

Det var länge sen jag hade frågor och svar, så tänkte jag skulle börja med det igen. Den här frågan svarade jag på för 3 månader sen. Kommer från blogresponse alltså. Fråga gärna nåt om det är något du undrar över :)

Vad tycker du om din skola och personerna i den? Trivs du bra?

Min skola är väl helt okej. Inget mer. Jag trivs väl sådär.. Går i en väldigt liten skola så det är svårt att lära känna nya människor. Har många gånger funderat på att byta skola faktiskt, men jag tycker att det finns större saker som spelar mer roll så därför har jag stannat kvar. Plus att det kanske skulle bli för krångligt att byta. Annars finns det många fina människor som jag tycker mycket om! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0