Bekännelser

Här kommer lite saker ni kanske inte visste om mig, kanske borde göra fler sånna här inlägg?


Jag är dålig på att hålla rutiner
Jag är väldigt svartsjuk av mig
Jag kommer nästan alltid försent, dålig på att hålla tider förutom när jag verkligen måste
Jag är väldigt kräsen när det gäller mat, vill inte ens provsmaka på grejer som jag tror kommer vara äckligt
Jag har fräknar och jag hatar dom
Jag har svårt för att bara dricka vatten, måste dricka något med smak på, förutom när jag är riktigt törstig
Jag hatar blod, tycker det är obehagligt. Har annars inga problem med sprutor eller liknande
Jag hade en snuttefilt när jag var liten som jag sov med varje natt, överallt. Till och med när jag var på läger och tältade så gömde jag den i sovsäcken, haha.
Jag kan skratta åt någon som ramlar eller liknande, men jag menar inget illa
Jag sover ofta med smink
Jag gör alltid saker i sista sekund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0