Be strong girl

Kom hem från sälen igårkväll sen släppte dem av mig hos Anton. Han åkte till Åre dagen efter, alltså i morse, så jag ville träffa honom innan dess och jag saknar honom redan. :( Har gått och blivit förkyld också, vilket inte alls är kul. Kan inte träna, jobba eller nånting. Drack precis en stor kopp varm choklad och ska bara ta det lugnt ikväll.

Hade det jättekul i sälen, vi hade världens bästa åkväder, soligt, inte för varmt/kallt. Snön var nästan helt perfekt och dessutom laddade vi ner en ny app som heter king of the slope där man kunde se hur snabbt man körde, hur många fallhöjdsmeter man åkte och hur långt man åkt osv. Sen fick jag köra lite bil också, från sälen till Mora som tar ca 2 timmar. Det var kul men lite läskigt. Hade ju massa packning i bilen och takbox och allt, haha. Var världens köer in till Sälen eftersom att det är sportlovsvecka. Även lite köer hem eftersom att det var sportlovsvecka veckan innan också.

Nu tänkte jag städa undan lite i mitt rum, sen kolla på nån film/läsa bloggar och sätta på ansiktsmask och lite sånt. Vi hörs senare, puss!

         image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0