Onsdag

Kalaset var mysigt i lördags! Vi diskuterade jordens uppkomst, rymden och lite sånt där haha! Sen sov jag och Antons kusin över och efter det åkte vi till den där blomträdgården i Ulrikadal och fikade med några från Antons släkt och hans familj. Vi körde vilse när vi skulle åka dit för dom håller på och bygger om motorvägsavfarterna så man blir helt förvirrad och måste åka runt allt och blir helt vilse med andra ord. Vi fick åka igenom kista, förbi Bromma, Solna och sen hamnade vi på E18 mot Danderyd hahaha! Sen kom vi äntligen fram. När vi hade fikat så åkte jag och min ena syrra och handlade lite grejer och sen åkte vi hem för att dricka glögg och äta tacos, mums! :)

I måndags åkte jag och min andra syrra snowboard för första gången den här säsongen. Var lite svårt att hitta ställen att åka på men vi tänkte åka snart igen och förhoppningsvis öppnar väsjöbacken snart! :)
När jag kom hem så skypade jag med Louvisa för första gången! Skäms på oss att vi inte gjort det tidigare! Men det var skönt att äntligen få höra hennes röst och se henne! :D
Igår var jag hemma på dan och sen åkte jag till Bromma där Antons kusin bor och var där en stund tills vi åkte hem till honom och sov :)
Får se om jag lyckas ta mig hem idag eftersom att det är snöstorm ute och inga tåg eller bussar går. Tur att jag fick låna bilen iaf! Bara det inte är för halt på vägarna :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0