Freeedag

Hade möte om snowboardträningarna vi kommer ha i Väsjöbacken. Kommer bli skitkul! Vi pratade lite om nya idéer för i år. Sen kommer dem även öppna en ny park med en egen lift. Så det blir mycket bättre då! Efter mötet glömde jag min mobil i bilen när pappa skjutsade hem mig så jag fick åka till honom och hämta den dagen efter och passade även på att slå in julklappar och städa eftersom att julafton är på en måndag då vi byter boende så vi kommer inte vara hos pappa innan dess! När jag kom hem till mamma så kollade jag på paradise hotel Norge och sen kom Anton och hämtade mig med bilen eftersom att han hade åkte snowboard i hammarbybacken. Så nu är jag hemma hos honom och väntar på att han ska vakna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0