Diamonds in the sky

I söndags såg vi sista avsnittet av solsidan och åt min favoritmat här hemma hos Anton. Klyftpotatis, gräddsås och en quornbiff. Godaste som finns hehe :D

I måndags var jag och mina systrar inne i stan för att kolla på julklappar. Vi ska dela på min brors julklapp och tillslut blev vi eniga ;) Blev en parfym och en tröja från hollister.

I tisdags(igår) var jag på intervju i Uppsala. Tog bilen dit som inte hade nån bensin så var tvungen att tanka och tankelocket satt fast av isen så det tog ännu längre tid. Frågade hur lång tid det tog att åka till uppsala från macken och han svarar ca en halvtimme och klockan visar 35 min kvar.. Jag hittar inte alls i Uppsala har varit där en gång tidigare så jag åkte runt och kollade i mobilkartan samtidigt :p När jag trodde jag hittat rätt så fickparkerade jag vid stationen i stress haha för klockan var hel vilket var då jag skulle in på intervjun så ringer jag henne och hon säger att dem bytt lokaler så jag får åka runt och hitta nästa ställe och fickparkera där. Gick bra tillslut men blev en kvart sen så jag skulle bli förvånad om jag fick det jobbet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0