Träningsmotivation


Måste försöka komma igång med träningen igen. Har gått upp två kilo bara på grund av att jag ätit skräpmat och varit på den lata sidan. Så det måste bli ändring på det. Ska boka in några pass i veckan tänkte jag och från och med nu blir det bara onyttigt på lördagar. Ingen annan dag i veckan. Fram tills sommaren, hoppas jag lyckas hålla det bara! Återkommer om hur det går lite senare. Puss

(vet att klockan är lite mycket, 05:07 hehe. Men jag somnade 20:00 idag så jag kan inte somna om igen)
Ser att solen är på väg upp nu och det börjar bli ljust ute. Fåglarna kvittrar också. Ska iaf försöka få lite sömn innan jag ska upp klockan 8 på morgonen. Sömn är viktigt och speciellt när jag rör på mig hela dagarna på praktiken.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra bild!!

2012-04-23 @ 07:22:11
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0