Torsdag

Blir helt slut när jag kommer hem från praktiken så jag orkar inte med nånting. Efter att jag slutade igår så handlade jag massa hälsosam mat :) Provade på en maträtt som jag åt hos Louvisa förut, så det är hennes recept. Det är iallafall haloumiost, tomat, spenat, salladslök och lite sånt. Kan visa bild sen :)
När jag kom hem lagade jag mat, sen kollade jag lite på lyckan i LA och läste bloggar sen somnade jag, haha trött tjej!
Har precis gjort klart matlådan tills imorgon, det är andra gången jag äter matlåda. Äter alltid ute annars men det får det vara slut med. Har fuskat litegrann med kosten. Eller ja ganska mycket. Just nu känns det som att jag sätter upp för höga mål och har för höga krav på mig att allt tillslut blir en enda röra. Jag ska hinna träna, äta bra, inget onyttigt, städa, träffa vänner, pojkvän familj, övningsköra, plugga, shoppa, välja rätt kläder för rätt dag, förbättra min hy, blogga osv. Kanske inte låter som värsta problemen men tillslut blir det jättestressigt för mig och jag börjar slarva med maten, sover inte lika bra och då börjar jag stressa upp mig över att jag sover dåligt och börjar tänka på att jag har mycket plugg, vill köpa massa nya kläder för det känns som om alla mina är fula, får huvudvärk, mår illa, kan inte umgås normalt och så vidare. Därför måste jag alltså påminna mig om att inte stressa upp mig själv. Jag ska snart åka och träffa älskling innan han åker. Vilket betyder att jag måste gå upp 5 på morgonen eftersom att dem åker till Åre då. Men jag har bestämt mig för att jag vill träffa honom, annars kommer jag må dåligt av att inte ses istället. Sen måste jag såklart träffa mina närmaste vänner Therese och Louvisa som jag saknar sååå! Det var lite torsdagstankar, vill inte skriva för mycket bara. Nu måste jag skynda mig iväg! Vi ses snart igen :)

image description
Som ni ser här så fuskade jag lite, har även tagit lite smågodis och ätit vegetarisk hamburgare och pommes

image description
Här är maten jag köpte igår. Massa grönsaker för att kunna göra goda sallader eller wookade grönsaker. Köpte även lite ost och frukt och naturgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0