Senaste

Mådde inte så bra i torsdags och i fredags så jag blev hemma och tittade på bb och lite sånt där. Sen började det snöa också och då blev man inte så sugen på att gå ut, men det bästa är att det betyder bara att det kommer bli bra åkning i sälen när vi är det på påsklovet.

I Lördags hade vi en asgrym kväll, riktigt rolig utgång! Träffade Fredrik som varit i australien i över ett halvår så det var jättekuk(hahah det där var inte meningen..) att träffa han igen, sen var vi med Therese och Matilda. Träffade även en gammal klasskompis där så det var kul. Jag och Anton tog nattbussen hem klockan fyra och var hemma vid fem. Jag hade så ont i benen och fötterna och det var svinkallt ute så älskling bar mig på ryggen halva vägen hem, haha sötnos! Han brukar göra det ibland, det betyder skitmycket.

Imorgon är det halkbanan, är lite nervös men det blir nog kul bara. Det kommer vara i 4 timmar. Sen blir det hem för att packa inför sälen för på torsdag åker vi och jag ska köra :)

image description
Mina systrar sist vi var där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0