Påsklovet

Mitt lov har varit väldigt kul! Vi åkte till sälen i torsdags. Jag körde upp till Falun, sen började det göra ont i benet och foten. Plus att det var lite läskigt att köra om då det var första gången jag gjorde det. Så vickan fick ta över. Första åkdagen var den bästa på länge, sjukt bra åkning i backarna. Men senare framåt eftermiddagen blev det bara sämre och sämre åkning. Sen hade vi påskmiddag med släkten. Träffade älskling en stund i tandådalen. Sen gick vi ut en kväll också som var riktigt kul!
Åkte lite mer bräda. Hoppade på ett ganska stort hopp och gjorde mig illa. Flög kanske 3-4 meter upp i luften för jag hade för mycket fart och landade rakt på ändan. Kändes som om ryggen knäcktes ihop. Fick ont i armen, benet, nacken, och ryggen och revbenet. Det gjorde ont att andas ett tag men det gick över sen. Låg kvar efter hoppet i en minut och skrek aj aj aj och sen lyckades jag ta mig ner själv till lägenheten. Så det gick väldigt bra ändå. Kunde inte åka sista dagen, så det var synd. Gör lite ont fortfarande trots att det hände i söndags för snart en vecka sen, men hoppas på att det går över snart. Låter nog värre än vad det är. Får väl ta och kolla upp det senare nån gång.

Nog om det. Här är lite bilder :)
image descriptionimage description
image descriptionimage description
Haha, jag dör av sista bilden! Vi skulle sjunga en visa på middagen och då fick alla varsin påse och så skulle vi sätta på oss varje sak efter varje del i låten vi sjöng. Tillslut såg alla ut som jag vet inte vad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0