Fredag den trettonde

Kvällen var väl helt okej igår. Var ju bättre i början kan jag ju säga. Men vi hade kul! Lyckades spräcka glaset på min iPhone och hade massa andra grejer som var lite otur. Får alltid otur på sånna här dagar, vilket sög. Men men. Det var jättekul att få träffa louvisa igen, tack för allt! Fick även träffa Therese en snabbis så det var kul :) Efter festen drog jag hem till Älskling och sov. Vaknade upp till att marken var helt snötäckt :o Vi hade det mysigt och sen kollade vi massa på solsidan också. Känner att jag vill köpa en helt ny garderob nu haha. Sitter på bussen nu och jag är snart hemma men jag kanske gör något inlägg ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0