You are a cinema, I could watch you forever

Igårkväll började det med att jag hade sovit över hos Anton, sen när vi hade ätit middag så åkte jag hem för att byta om och fixa mig. Efter det så möttes jag och Anton upp på tåget för att sen dra vidare till Syndbyberg där vi träffade Therese, Louvisa och några andra sköna människor. Riktigt kul kväll var det! Vi kom hem kanske runt fyra på morgonen men det var det värt. Sen har vi legat och myst hela dagen hemma hos mig :) Samt kollat lite på Jersy Shore, nya säsongen fast vi laddade ner dem senaste avsnitten så att vi ligger lite före, hehe. Nu måste jag börja packa eftersom att jag ska till pappa imorgon och så är det skola imorgon också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0