Tittade på lite fina saker

Var nere och kollade på lite grejer i gallerian, hittade ett par skitsnygga skor, en väska och tittade lite på klockor. Som ni vet så vill jag verkligen köpa en guldklocka, så snart är det dags tycker jag haha. Finns massa fint i butikerna just nu och jag antar att allt kommer försvinna rätt fort sen när alla har fått studiebidraget eller lönen. Så det är väl bara att passa på nu då. Sen så är jag en sån som alltid tror att det ska ta slut eller att det inte ska finnas rätt storlek sen så jag är väldigt noga med att försöka köpa det så snabbt som möjligt vilket kanske inte alltid är det bästa valet. Men men ;)
                
    Här är väskan som jag tittade på, lite kul med färg istället för svart och brunt. Har ju mest svarta väskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0