Torsdag

Godkväll! Hade en ganska seg men ändå skön dag i skolan idag. Vi har som sagt två lektioner på torsdagar varav den ena är 3 timmar lång. Den lektionen var ganska flummig hehe. Vi svarade på några frågor sen fick vi göra lite vad vi ville. Efter det var det naturkunskap som jag inte direkt är så förtjust i, där ska vi ta reda på grejer om vattenkraftverk och så vidare. Innan det så spelade vi yatzy under lunchen, haha.

När jag kom hem så tänkte jag gå förbi banken för att jag måste verkligen fixa mitt bankort, känner att det är på tiden. Men det var stängt, så jag kollade runt i butikerna i gallerian istället vilket jag inte skulle ha gjort, hittade massa snyggt haha! 

Anmälde mig till högskoleprovet idag också, sista anmälningsdagen var det tydligen idag. Sen så är provet i slutet av oktober. Kostade 350 kronor, tycker det är dåligt att sånt ska kosta pengar faktiskt. Men men.
Ikväll måste jag göra frågorna i arbetsmiljö och säkerhet sen ska jag nog bara ta det lungt.

Imorgon ska jag träffa bästa Therese och innan det kanske det blir fika med några och sen myskväll på kvällen. Känner att det blir ett väldigt långt inlägg nu så jag förklarar mer sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0