Tisdag

Åkte som sagt hem till älskling igår :) Jag var ledig idag eftersom att jag är ledig från skolan varje tisdag, skönt! Anton var sjuk så han stannade hemma, så det var skönt att bara ta det lungt hela dagen och vara med varandra :) Kom hem runt sex-tiden för att äta middag och för att plugga, har massa att göra nu.
Det känns som om det är slut helt på sommaren nu och att hösten är påväg. Har redan sett löv som ligger på marken och som faller från träden. Sen så blåser det sjukt mycket ute just nu.. Det enda possetiva med hösten är väl att det blir så mysigt plus att min födelsedag är i november och den här gången fyller jag 18 år så jag längtar verkligen tills dess! Sen ikväll är det dags för "Kaos i Båstad", kommer bli kul att se. Var kanske inte det bästa avsnittet förra veckan, men det blir nog roligare ikväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0