Slutade ganska tidigt idag...

men innan vi slutade så hade vi en håltimme på 2 timmar vilket var mindre kul. Förra gången vi hade en sån lång rast så satt vi och spelade yatzy och uno, haha tönt, jag vet. Tidsfördriv var det iallafall och kul var det väl också :) Den här gången fanns det nästan ingenting och göra så jag och Catrine satte oss ner och bara snackade lite.

Efter det så hade vi ung företagsverksamhet och vi börjar faktiskt komma igång nu. Vi har kommit på några idéer och så. Sen måste vi bara utveckla det tills nästa steg osv. Blev även intervjuad av någon som arbetade på UF haha. Blev först förvånad när jag svarade i telefonen och sen kom jag på att jag hade tagit en bild med några från klassen när Hanna var där och föreläste för oss. Så det var lite kul! Idag tänkte jag ha en pluggdag eftersom att det är några grejer som ska redovisas i veckan med mera. Sen kanske jag ska träffa min älskling :)

       
        Hade ingen passande bild till texten så det fick bli den här :P En bild från när vi var i Danmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0