Skiva

Iförrgår så snackade vi lite om att vi skulle boka skiva och så inför studenten. Så vi diskuterade det lite på mentorstiden och kom fram till vad allt skulle kosta och så. Sen dagen efter var vi några i klassen som åkte och kollade på två klubbar inne i stan, jag kom in lite senare så jag tittade bara på en klubb. Sen när jag väl kom dit så tänkte jag, vafan är det här för ställe? Men sen så sa dem att dem höll på och renoverade lite så det kommer vara helt nyrenoverat. ACE heter stället vi har bokat, (före detta Mango). Kommer bli grymt tror jag! Vi ska sälja ca 500 biljetter och hittlills är det ganska många som kommer delta. Studentskivan kommer äga rum den 2 maj. Innan eftersläppet som kommer vi ha en tre rätters middag också. Biljetterna kostar 120 spänn och temat ska vi bestämma senare. Kommer bli riktigt bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0