Sjukling


Ledsen tjej, haha. Gammal bild

Jag har gått och blivit sjuk, så det är väl inte så kul.. Speciellt inte när man måste gå runt med vinterjacka hemma för att man fryser så, eller vaknar mitt i natten och skakar för att det är så kallt så man måste höja temperaturen i elementet och lägga hela sig under täcket för att hålla värmen. Har dessutom knarkat Alvedon, haha. Ne men jag har iallafall tagit så många man får under ett dygn. Då slutar jag frysa och blir istället otroligt varm. Knasigt det där! Idag mår jag bättre, så förhoppningsvis kan jag ta mig till skolan imorgon. Vi måste komma igång med ung företagsverksamhet ordentligt nu, jag har börjat rita på en skiss som jag ska visa dem andra imorgon. Sen gäller det bara att hitta några bra rådgivare och någon som är duktig på att sy som kan hjälpa oss lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0