Saker ni inte visste om mig

Tänkte börja med en ny kategori där jag skriver ner lite grejer som jag tror att dem flesta inte vet om mig, hehe. Kan bli kul tror jag! :) Börjar med 5 saker som några kanske redan vet men dem flesta visste nog inte om det.

♦ Jag är vegitarian, blev det när jag var 10 år
Jag håller andan när någon i närheten av mig hostar, för att jag inte vill bli sjuk
Jag hatar att sitta bredvid random folk på bussen, för då känns det som om jag inte kommer hinna gå av och för att jag hatar att sitta med min tunga väska i knät samt att jag hatar när dem sitter sådär äckligt nära
Jag dricker Oboy nästan varje dag, det är som kaffe för mig, haha
Jag har rotfyllt min ena framtand, det är därför den är lite mörkare än dem andra tändera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0