Onsdag

Sorry, för dålig uppdatering dem senaste dagarna. Ska försöka bli bättre på det! Blev sjuk i helgen så jag har inte mått så jättebra direkt. Var hemma från skolan i Måndags och på Tisdagen var jag ledig. Mår bättre idag men är fortfarande lite hostig och snuvig. Något som ligger i luften kanske? Känns som om många blivit sjuka den senaste veckan.

Var en ganska skön dag i skolan idag. Hade två lektioner. Först Inköp och Varuhantering och sen Naturkunskap A på eftermiddagen och däremellan hade vi världens längsta hål. En sak som var possitiv var väl att jag kunde äta skolmaten idag och att man kan sitta och kolla på "two and a half men" på vårt långa hål. Annars satt vi och snackade om lite grejer om studentskivan osv. Note to myself: Ta med pengar tills imorgon! Nu måste jag plugga Företagsekonomi B eftersom att jag har en ganska stor redovisning imorgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0