Lördag

Igår träffade jag som sagt Therese och även Louvisa :) Saknat henne! Vi satt och snackade mest sen gick vi ut och flummade också, haha. Träffade några bekanta en kortis också, därefter blev det myskväll hos Tessan sen sov jag över där. När jag kom hem så följde jag med Mamma, Angelica och Jim till Tumba där det var någon slags loppismarknad och utställning av gamla bilar. Låter inte så kul kanske, men det var lite intressant. Sen satte vi oss i parken och fikade och åt lunch. Tog inga bilder, men Angelica har några som jag kanske kan få tag på senare.
Om ungefär en halvtimme ska jag åka till älskling som blivit sjuk, stackare! Men jag bestämde mig för att åka dit ändå. Det är nämligen våran 15 månadersdag idag. Inte värsta grejen men ändå. Nu måste jag fixa mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0