Ledig tisdag

Gud så skönt det är att vara ledig en extra dag i veckan! :) Igår passade vi på att ha en riktigt chillkväll hemma hos Sanna med henne, Linda, Natalie, Emelie och Moa. Rolig kväll blev det, vi spelade lite kort och satt och snackade och så. Sen åkte jag hem till älskling och sov där. Idag så kanske det kommer att bli en pluggdag med Linda och senare ikväll kanske jag ska iväg på yoga, men det är mycket obestämda planer än så länge. Samma sak gäller en sälen-resa som kanske kommer bli av ganska tidigt på säsongen, så det ska planeras. Plus lite andra grejer. Väldigt oklart med allt, haha. Hoppas ni förstår lite av det jag snackar om iallafall. Nu ska jag ta något och äta, sen får vi se vad som händer! Puss


En bild från när vi var i Skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0