Fredags

Var ett tag sen jag bloggade, men nu kör vi igen. I fredags var vi som sagt och fikade på waynes och Silvia som är en utbytesstudent från Italien måste tyckt att vi var helt störda, för det blev en form av svengelska när vi satt där och snackade, haha. Som tex att jag berättade något skämt på engelska sen sa jag jag skoja på svenska, av en ren vana, eller när vi inte kom på vad orden hette så pratade vi på svenska för att sen försöka översätta det till engelska. Efter det drog jag och tessan och tränade på Sats och när vi kom dit så frågade hon i kassan om vi skulle vara med på Zumban, men vi hade tänkt att bara träna på gymmet. Sen frågade vi om det fanns platser kvar och det fanns det tydligen, men passet hade redan börjat så vi skyndade oss att byta om och fick smita in efter 10 minuter. Jag säger bara att Zumba var nog inte riktigt min grej, haha. Kunde knappt hänga med i rörelserna och gick åt fel håll ibland, men det var kul! Därefter åkte jag hem till Therese där jag, hon och Louvisa hade det mys!

Hade ingen passade bild så det fick bli den här. Jag hade inte tackat nej till att bo i det här huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0