Fredag

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, som vanligt hehe. Hatar att fylla 18 så sent på året. Det suger verkligen! Men men, ikväll ska jag iallafall träffa Therese och kanske en gammal nära vän till mig som jag inte umgåts med på väldigt länge! Sen imorgon kanske det blir något kul som händer men det vet jag inte helt säkert än.
Sen ska jag plugga. Måste göra lite tal i Matte C, en skrivuppgift i Svenska C och förbereda en redovisning inför Företagsekonomi B och även någon uppgift i Arbetsmiljö och säkerhet. Skriver upp det här så jag kommer ihåg, hehe. På måndag blir det Pilates-träning. Första gången jag testar på det, så jag hoppas det är kul! Har inte så mycket mer att säga. Hörs senare!

Har för övrigt svarat på frågor i blogresponse som finns till höger i menyn, så det är bara att titta in eller ställa en ny fråga som du vill ha svar på :) Man kan vara anonym om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0