Träning

Igår var jag Therese och Louvisa på Zumba, andra gången vi kör och det var riktigt kul faktiskt! Vi kunde inte alla rörelser men vi försökte så gott vi kunde, hoppas vi inte skämde ut oss allt för mycket bara. ;) Det pinsammaste är ju när man ska hålla på och skaka rumpa och grejer, haha. Men det är sjukt bra träning faktiskt eftersom att man rör hela kroppen. Sen blir man helt slut i pauserna och måste gå och dricka. Efter så stretchade vi lite extra så vi inte skulle få träningsvärk.


Bild från google

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 22:51:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0