Senaste dagarna

Har varit fullt upp den här veckan så jag har inte riktigt haft tid till att blogga. I onsdags hade vi fotografering i skolan. Blev helt okej faktiskt. Man fick se bilderna efteråt vilket jag tyckte var väldigt bra! Sen istället för att det skickas hem med posten direkt efter så får man ett sms skickat till sin mobil om en adress så man kan gå in på en sida för att se vilka bilder man tycker blev bäst och sen beställa hem dem.

I torsdags kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände men vi fick lära oss hur man skriver en kalkyl vilket kan vara bra för vårat företag senare. Sen pratade vi om att vi skulle åka till Forsmark och kolla på kärnkraftverk och åka ner i gruvan. Vilket jag inte tror kommer bli så kul eftersom att vi kommer åka klockan 8 på morgonen och kommer hem vid ungefär 4-5. Alltså är vi borta i 8 timmar och kommer endast få en macka till lunch. Plus att det är världens längsta bussresa dit och hem samt att vi kommer få göra massa uppgifter på bussen. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0