Onsdag förra veckan, otur eller vad?

I onsdags var jag hemma hos Helena för att plugga matte inför högskoleprovet. Lärde mig lite nya grejer som kommer vara bra att veta. Sen när jag skulle åka hem så fick jag först vänta på tunnelbanan i en kvart. Då var det massa turister som var där och fotade allt på perrongen. Sen satte dom sig på samma bänk som mig och tog kort så jag gick därifrån tillslut och då skrattade dem. Haha, jag vill inte direkt vara med på massa kort som dem kommer visa upp sen när jag kommer hem. Sen när jag kom till centralen så sprang jag till tåget och missade det precis och nästa skulle gå om en halvtimme så jag fick sitta ute och frysa. När jag tillslut hade väntat en halvtimme så märker jag inte ens att tåget går för att jag sitter med ryggen mot så nästa tåg åker också förbi. Så jag fick vänta en halvtimme till. Så jävla dåligt av mig att jag inte ens märkte det, haha. Men men.

När jag kom hem så läste jag mitt horoskop för dagen, brukar inte göra det men fick för mig att jag skulle göra det och där stod det såhär på lycka.

Lycka:
Botten är nådd nu för din otur. Idag kan den inte vara sämre så undvik allt som har med chans att göra. Lyckligtvis så kan det bara gå uppåt härifrån.

Det förklarar saken alltså, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0