Nothing tastes as good as skinny feels



Måste verkligen börja tänka efter på vad jag äter nu.. Jag får sluta med att stoppa i mig massa skräp, även fast det kanske känns bra för stunden så smyger sig ångesten på tillslut och då sitter man där och ångrar att man tog den där lilla kladdkakebiten som man egentligen inte borde tagit.

Har verkligen fått i mig mycket onyttit på senaste tiden känns det som men nu är det slut på det :) Ska börja äta mer grönsaker och protein, sen mindre kolhydrater och socker. Ska även börja träna mer nu när jag blivit lite friskare. Förhoppningsvis kan jag träna ännu mer sen när jag känner mig helt frisk. Protein är också väldigt viktigt för mig att få i mig just för att jag är vegetarian. Så därför ska jag börja med att äta mer ägg, mjölkprodukter, keso, linser osv. Kanske får jag börja ta tillskott också? Jag vet inte, men nu börjas en förändrig iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0