Några sanningar

Lite grejer ni kanske inte visste om mig? Kan vara kul och veta kanske, vad vet jag ;) Har roligare grejer att berätta senare men här är iallafall fem punkter.

♣ Jag kan vara riktigt dålig på att höra av mig ibland, just nu beror det mest på att jag inte kan smsa :P
♣ Jag är ofta osäker på min klädstil och ibland på mitt utseende, kan byta kläder i evigheter tills jag är nöjd
♣ Jag har inte klippt mig hos en frisör sen jag var kanske 13-14 år, klipper antingen mig själv, eller vänner/familj
♣ Jag tycker att Converse är bland dem fulaste skorna som finns
♣ Jag sover alltid på vänster sida, kan inte somna på höger, förutom vissa undantag förstås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0