It's the way I’m feeling I just can't deny

Har inte så mycket att berätta om den senaste veckan faktiskt. Jag har mest pluggat till högskoleprovet och varit med kompisar och pojkvännen. Kanske inte världens bästa vecka, men men.
Högskoleprovet gick inte så bra, haha. Hann knappt med att svara på alla grejer. Hade hellre haft mer tid på mig då kanske det hade gått liite bättre ;)
En sak som verkligen är att se fram emot är min födelsedag som är om 5 dagar! Har längtat efter den vääldigt länge kan jag ju säga. Dagen innan jag fyller ska vi ut på krogen och fira. Eftersom att Louvisa fyller 2 dagar innan mig så tänkte vi alltså gå ut dagen där imellan. Frågan är bara om dem kommer släppa in mig innan tolvslaget eller inte :P

Håller på och rensar undan lite i mitt rum också. Längtar tills jag flyttar hemifrån och börjar om på nytt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0