Helgen

Hade en rolig fredagskväll, det blev lite chillkrök hemma hos Vidar, med resten av gänget sen kom även Sanna, Natalie och deras pojkvänner dit :) Mysigt! Vi dansade och hade det kul hela kvällen, haha. Lördagen var dock mindre kul eftersom att jag skulle vara vid körskolan klockan 10 på morgonen för att gå handledarkursen. Äntligen är det gjort så jag ska börja övningsköra om cirka två veckor. Skönt att man har 2 handledare också plus 20 körlektioner. Kommer bli proffs på att köra bil ju! Idag ska jag dit för att göra risk ettan vilket är när dem pratar om alkohol och droger. Nästa vecka börjar teorilektionerna. Så det går bara mer och mer framåt.


Här är min drömbil, hehe. En rosa lamborghini. Hoppas jag får en i 18-årspresent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0