Gårdagen

Igår var vi på UF - Våga vara egen 2011, kick off. Alltså var vi med klassen i Älvsjö för att titta på en föreläsning som handlar om att skapa ett eget "ungt företag" eller hur man ska säga. Jag tyckte att det var väldigt bra faktiskt och lite kul också för den delen. Men ibland hade dem lite överdrivna skämt, haha. Vi satt längst fram också :P Sen på kvällen så hade vi ett litet firande för min lillebror som fyllt tonåring, grattis till honom! :D Stor kille nu! Vi funderade också på att gå och bowla på o´lerys. Men jag och min brorsa var tydligen för unga eftersom att efter klockan 21 så var man tvungen att vara över arton år, även i målsmans sällskap. Så det får bli en annan gång helt enkelt. Efter det åkte jag hem till Anton och sov där.


En bild från föreläsningen, taget från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0