Fredag

I onsdags var jag på yoga med mamma, det gick jättebra den här gången faktiskt. Kändes som om jag hade blivit mycket starkare och kunde ta ut rörelserna mer. Har till och med träningsvärk i armarna fortfarande. Sen åkte jag för att träffa älskling senare på kvällen. Igår så åkte jag hem till Helena för att plugga inför högskoleprovet, sen satt vi och åt riskakor och vindruvor och spelade facebook spel, haha. Intressant va? :P Sen åkte Helena iväg till Turkiet, vill också åka utomlands! :(
Ikväll blir det chillkväll hos Therese, får se vilket folk som kommer och så. Ska ringa henne senare när jag sluter. Nu måste jag fortsätta min lektion Arbetsmiljö och säkerhet, suck.


Unefär det här har jag på mig idag :) Fast svart kofta och en beige kappa ovanför :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0