Den andra oktober


En bild på mig och min lillebror förra sommaren, jag står lite konstigt men aja haha

Känns som hösten verkligen är här nu, har sett massor av träd i olika färger och det börjar bli lite småkyligt. Även fast det har varit ovanligt varmt den här hösten. Nu är det snart exakt en månad kvar tills jag blir 18 också! :D
I Lördags var jag med Anton en stund på morgonen sen efter det så åkte jag hem för att skriva på ett arbete som ska vara inne imorgon i Inköp och Varuhantering. Sen när jag var klar med det mesta så åkte jag tillbaka till honom för att fira att hans pappa hade fyllt år, med deras släkt och vänner. :)
Idag åkte jag hem till min syster för att plugga matte. Vägen dit var kanske inte den roligaste. Var tvungen att åka alla tre tunnelbanelinjer för att komma dit, haha. Först blåa linjen i en halvtimme, sen gröna i tio minuter och därefter den röda linjen i några minuter. Tar ungefär en timme att komma dit, annars om man åker bil så brukar det ta kanske 20-30 min. Jag behöver verkligen ta igen det där  med matten nu och försöka lära mig allt på nytt. Det är därför det är så bra att ha en syrra som förstår och kan hjälpa en :) ♥ Ska försöka att plugga lite matte varannan dag för att komma in i "tänket" eller hur man ska säga. :P Jag och Helena har alltså bestämt att vi ska ha plugg-dag varje söndag och onsdag. Kommer bli skitbra! Behöver verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0