Like a broken arrow

Känns som att min blogg suger just nu.. Ska försöka skriva oftare, mer intressant, och lägga upp fler bilder!♥


Helgen började med att jag och tjejerna åkte till DAAM för att föra lite och sen drog vi vidare till Entourage och där var det helt okej faktiskt, har fått höra att det inte är så bra där men jag tyckte att det var härliga människor som var där och det är väl det som gör kvällen? Träffade flera som jag kände och lite nytt folk, så det var kul!

På lördagen var jag först hos älskling sen var vi på kalas senare på kvällen, mysigt! Söndagen var jag med Anton och sov där tills idag och sen åkte jag till skolan. Vi ska egentligen vara ute och praktisera den här veckan, men jag som många andra har tyvärr inte hittat någont plats än, men vi söker vidare. Så därför åkte jag, Emilie och Catrine till Kista Galleria för att leta praktik, sen fick vi åka hem. Sen på kvällen så övningskörde jag för andra gången, haha. Kan berätta mer om det senare!

image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0