Bättre sent än aldrig


Bild från i torsdags, dom bästa♥

Man inser att man är trött när man ska göra oboy och efter att man har hällt upp mjölken i glaset så går man in på toaletten, haha jag orkar inte... Skulle ha åkt till Anton ikväll, men det blev inte så eftersom att det är så jobbigt att ta sig dit och sen alla grejer som måste göras innan och så vidare.
Fick aldrig redovisa dessutom, eftersom att min dator/projektor grejen inte fungerade när jag stod där och skulle berätta. Så jag får göra det nästa vecka helt enkelt. Typiskt när man förberett allt och så.
I helgen ska vi kanske iväg till älvsjö på vintermässan, tror det kommer bli kul! Kan förklara mer sen när jag vet!
Annars tänkte jag mest träna och kanske sola nu i veckan och resten återstår att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0