Är hemma nu

Eller ja, jag kom hem för någon timme sen. Såg att jag hade fått brev hem, bland annat mitt nya visa-kort! Lycklig tjej! Kan beställa från internet nu och massa annat! Har aldrig haft ett bankkort så jag måste lära mig alla steg från början, hehe. Men det går nog bra :) Sen fick jag även hem ett brev från rekryterings,yndigheten där man är skyldig att skirva in information om sig själv för att dem ska se om man passar i lumpen eller inte. Ifall det skulle behövas. När man fyller 18 år måste alla göra det.

Min blogg ser lite konstig ut, eller jag vet inte om ni kan se det? Men det ser iallafall ut som om rubrikerna är halvt avklippta och bilderna sitter konstigt, men jag hoppas det börjar funka nu igen när jag skriver från datorn.

     
                                                       Två bilder från Antons mobil i somras ;)

Kommentarer
Postat av: micha

hej hej! Allt bra med dig idag?

2011-11-10 @ 11:15:17
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: matilda

allt bra med dig :)?

2011-11-10 @ 15:29:56
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0