Onsdag

Kännde mig väldigt duktig idag. När skolan slutade så åkte jag hem till pappa för att hämta kvitton från praoen, för det var tydligen massa strul med det dära så jag har suttit och pratat med rektorn som för övrigt är bästa rektorn någonsin, så himla trevlig och hälsar på alla och så. Men iaf.. Det löste sig med matpengarna så imorgon ska jag lämna in kvittona. Efter det så satt jag och pappa och pratade om körkort till mig, han har tydligen beställt en ny bil som jag kan få övningsköra i. Härligt! Sen så började vi prata om resor och sånt där och att vi borde göra om lite där hemma, typ köpa nya möbler och sånt där. Sen när jag kom hem till mamma så sydde jag lite i ett par tights som var helt nya, men som hade gått sönder nästan direkt efter första användningen. Jag har aldrig varit bra på att sy, men det gick!
I tisdags dansade jag och några andra till Las ketchup, haha. Nån som kommer ihåg dem? Sen var jag med älskling på kvällen. Han hade köpte en iphone också sen provade vi att använda röststyrning. Det var bara att säga "sätt på musiken" tex så gjorde den det. Ganska så sjukt egentligen.

Nu måste jag plugga lite, sen får vi se vad som händer.. Imorgon kommer studiebidraget! Har massa grejer jag vill köpa :) Puss

Kommentarer
Postat av: Tez

men åh gumman söt du är :) joo det skulle vara asmysigt :):)ska vi ses imorn en sväng?<33 och du är inte alls sämst, du är bäst :)

2011-03-31 @ 19:03:26
URL: http://hollkefften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0