Måndag

Känner mig duktig idag, har städat hela badrummet och sedan städat litegrann i mitt rum. Efter det så packade jag mina grejer som jag ska ha hos mamma. Kommer stanna hos henne två veckor istället för en, så det var ganska mycket som skulle med. Sen blev det vofflor och snart ska jag dra vidare till SATS och gå på yoga Adv. Har inte tränat på flera veckor pga min tå. Så jag kännde att det var dags nu! Får se hur det går, har som sagt fortfarande ont. Senare när jag kommer hem blir det plugg sen kanske jag åker till min sötnos och sover där. Puss

Och förlåt Therese för att jag inte dök upp i fredags :( Blev en massa strul, men jag ville verkligen komma! Kan förklara sen nån gång. <3


Kommentarer
Postat av: Tessss

Det gör inget sweetie<3 Ring mig när du hinner puss<3

2011-03-28 @ 18:47:12
URL: http://hollkefften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0