08:13

Hej på er! Har varit lite seg på att uppdatera så jag skriver lite vad som har hänt under veckan. :)

Under sportlovet så åkte vi till sälen i 4 dagar. Första dagen var vi i tandådalen, andra dagen i stöten, tredje dagen i trysil som ligger i Norge för er som inte vet och sista dagen var vi i kläppen som har den absolut bästa parken. Resten av lovet så var jag med älskling.

I fredags var jag på bio med Therese och kollade runt lite i centrum. Mysigt!♥ Vi såg filmen "Min låtsas fru". Den var fakstikt väldigt rolig och Jennifer Aniston är så sjukt snygg i den filmen.
Sen den här veckan började skolan och jag känner att jag ligger liite efter i några ämnen som jag måste ta igen. I tisdags var jag på snowboardträning i Väsjö (trots det fina vårvädret) Men det var ändå ganska bra i backen. Och i torsdags var jag och tränade på SATS med Tessan, kulkul! Träffade älskling där också :) Sen åkte jag hem till honom och kollade på BB.

Kommentarer
Postat av: Tez

bestis<3 kommer du till oss ikväll?:) ring sen<3

2011-03-11 @ 17:53:25
URL: http://hollkefften.devote.se
Postat av: Tez

bestis<3 kommer du till oss ikväll?:) ring sen<3

2011-03-11 @ 17:53:50
URL: http://hollkefften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0