Lista

Hade lite tråkigt såhär på kvällen så jag tänkte jag skulle svara på en lista innan jag går och lägger mig :)

Vad heter du? Jennifer Eriksson Vad kallas du? Jennifer? Ne men oftast för Jenni, ibland Jenna och Nene också. Hur lång är du? 164 cm Vem är du kär i? Min pojkvän Anton Har du pojk/flickvän? Yes Vem kan du säga allt till? Therese, Anton och Jonte Vem ringde dig senast? Tessan Vem smsade dig senast? Sanna Vad ska du göra imorgon? Imorgon är det midsommarafton, har lite olika planer så vi får se hur det blir! Vad vill du göra just nu? Sova? Vad är närmast dig som är rosa? En deo, haha Favoritårstid? Vintern/Sommaren Hur mår du just nu? Det funkar väl, är lite halvtrött Hur har det här året varit för dig? Helt okej, inte det bästa kanske Bättre än förra året? Ne, förra var bäst! Någonting du aldrig kommer glömma från året? Alla fina minnen, gotland speciellt! Har du varit kär? Ja Har någon i din släkt avlidit? Mm Har du slagit någon med knytnäven? Nej det hoppas jag inte! Varit i slagsmål? Nja Har du gjort någonting du ångrar? Finns väl alltid någonting? Iallafall saker man skulle kunna gjort annourlunda Har du skämt ut dig? Haha jadu! Har du ljugit för en vän? Ja, men har lärt mig att sanningen varar längst! Har du varit ute en hel natt? Ja Har du sovit i en säng med det motsatta könet? Japp Vilken skola går du på? NTI-gymnasiet Har någon varit elak mot dig i skolan? Nja, elak vet jag inte :P Hatar du någon på din skola? Hmm, nae Har du fått MVG på något du gjort? Jadå Har du träffat nya vänner? Ja det har jag, men också förlorat nära vänner Har du förlorat en vän? Redan svarat på den.. Har du haft en relation med en vän? Nee

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack så mycket :)

2011-06-24 @ 01:27:50
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Maria Nordvall

sv: haha alltså det är ett s.k minoritetsspråk. Precis som samiska, så det är jätte många fler som kan språket! :) Jo, men jag har aldrig fått "lära" mig det liksom, utan har hört det när jag var liten och på så sätt lärt mig att förstå det och säga enkla meningar :)

2011-06-24 @ 09:51:42
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: Rebecca Jansson'

Sv' trodde med det skulle vara svårt, men där hade jag allt fel :)

2011-06-24 @ 11:34:24
URL: http://uttjatat.beldo.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-24 @ 11:46:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0