Always give it a try

Förut kunde jag dömma folk ganska lätt. Så fort man gick ut på stan kanske man såg någon som man tänkte att han/hon hade fula kläder på sig eller såg konstig ut osv. Jag har lärt mig nu att man aldrig ska dömma någon innan man lärt känna personen. Man kan gå miste om så många fina personer för att man trodde att dem var någon som man själv fått en annan bild av. Det är också viktigt att tänka på att den där personen du precis tänkte illa om kanske har ett förflutet som är riktigt jobbigt. Eller en dålig uppväxt som liten. Därför ska man alltid tänka att alla människor är precis lika mycket värda, ingen är värd mindre än någon annan. Sen är det upp till dig att välja vilka du vill stå nära och inte. Vilka som betyder mest för dig... Sen ska man även tänka på att ju fler äkta vänner man funnit desto mer fiender finner man på vägen dit. Det går inte att hitta dem sanna vännerna utan att ha mött några fiender först, annars skulle man aldrig hittat dem.♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: hahaha eller hur ^^ blinda är dem :P



Fin blogg du har. Ska vi följa varandra i bloglovin?

2011-06-19 @ 19:45:04
URL: http://linas.me
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Just nu har jag 3 tävlingar på min blogg.

Var gärna med i någon! :) Kram

2011-06-19 @ 19:50:17
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0