Lördag

Ikväll blir det middag inne i stan med Antons släkt. Det blir ett stort födelsedagsfirande så det kommer bli mysigt! Frågan är bara: vad ska jag ha på mig? Liksom vågar man ha på sig klackskor eller inte? Kanske blir för mycket. Klänning vet jag i alla fall att jag ska ha, men vilken? Ska jag ha jacka på mig eller bara nån kofta? Kanske blir kallare sen mot kvällen. Jag vet inte.. Långklänning kanske man ska ha.. eller blir det konstigt när man ska äta middag? Gaah jag vet inte! Tänkte ta och fixa naglarna nu och sen ta en dusch, sen får vi se hur det blir!♥


Haha, bjuder på den

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mkt :)

2011-07-02 @ 15:20:32
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0