Kvällsinlägg

Köpte mina underbart fina skor plus massa annat fint, som en topp med fransar, svart bh, armband och en ring. Visar upp imorgon :) Sitter uppe och läser lite bloggar just nu för att fördriva tiden, det är jobbigt att vara ensam hemma.. Får försöka hitta en sovkompis tills imorgon ;) Tittade på nåt program på femman förut som jag såg när jag var liten som jag hade förträngt. Typ nån skräckliknande-grej där det är en hemlös tjej som blir kidnappad och instängd i ett slakteri för att sedan försöka ta sig ut därifrån, usch! Lite saw-känsla där! Såg det för kanske 2-3 år sen och jag trodde jag hade glömt bort det men nu kom det tillbaka :/ Inte så kul att sitta ensam hemma då kanske? Men men, jag gick och satte mig vid datan istället och snart ska jag gosa ner mig under täcket och sova (om det nu går). Ska försöka fixa bilder tills imorgon! Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0